2015. augusztus 2., vasárnap

Könyvmoly, ha nyaral...

Frissen és kipihenten tértem haza (vicc vót'!) a családi nyaralásról, és hoztam nektek képeket.
Miről?
Természetesen egy könyvtárról. Egy meseszép könyvtárról...

Helyszín: Lengyelország, azon belül aznagyUstron, Rynek utca 4.

Jó könyvmolyhoz híven, már indulás előtt kinéztem, hogy hol van a legközelebbi könyvtár. A képeket is megnéztem. Oké, nem mondom azt, hogy irtó uncsinak tűnt, mert gyönyörű, és aprólékos, már a fotókon is látszik.
De ami élőben a szemem elé tárult....
Tátva maradt a szám, minden elismerésem annak, aki csinálta.
Szóval, most, hogy pár sornyi nyálcsorgatást elolvastatok, íme:

Hát igen, a néni a kislánnyal sikeresen belemászott a képbe, de sebaj... Tehát ez itt Ő. A park körülötte pedig mint egy tündérkert, szobrok is vannak, egy csomó virág! :)

 

Az ajtót Anya kérésére fotóztam le közelről, de amikor visszanéztem a képeket, hálás voltam neki, a nagy kattintgatásban észre sem vettem, hogy milyen szép.

A könyvtár neve 


 *dobpergés*







 Görgess még kicsit lentebb! :)






Még egy kicsit! :D














Ómájgásh

Egyébként EZ a könyvtár oldala, ha valaki tud lengyelül, esetleg van ideje egy kis kiruccanásra... :D

Köszönöm, hogy végigolvastátoknézegettétek(?) a bejegyzést, remélem nektek is tetszenek a képek! Persze alig adja vissza a valóságot, de még így is csodaszép! :)

Óriási gratula a festőnek!! :)) 

6 megjegyzés: