2015. augusztus 17., hétfő

Back to school week #1

Ó heló mindenki! :)
Itt már lehűlt a levegő, remélem, hozzátok is elért vagy hamarosan el fog érni a "jó idő". Ez a forróság már elviselhetetlen volt!

Na, hogy a tárgyra térjek: pillantsatok fel még egyszer a címre!
Igen, az oly híres(hírhedt) és sokak által utált Vissza a suliba rovat útnak indult nálam.
Tulajdonképpen nem kell semmi rosszra gondolni, mert, oké, nem imádom a sulit, de meg vagyok vele békélve. És itt amúgy sem arról lesz szó, hogy "hipp-hipp-hurrá, vége a nyáriszünetnek", hanem egyszerűen csak előhozzuk magunkból a kreatív énünket.

Szóval. Sokat törtem a fejemet, hogy egyesével vagy kettesével hozzam-e a videókat. Aztán rájöttem, hogy nekem összesen lesz hét tantárgyam jövőre, tehát füzetből sem kell olyan nagyon sok... :D




Itt fent egy saját képet láthattok, de az ötlet INNEN jött. Ez inspirált (innen másoltam le). :D

Úgyhogy ímeeee az első videó:
(csak nektek, csak most készítettem egy csatornát, és igen, a név is nagyon ötletes, nem kell mondani :D)






Remélem, hogy tetszett a videó, és hogy ti is elkészítitek majd, nem nehéz, sőt! :D De éppen ezért mutatós. Ha van hozzá kedvetek, készítsétek el ti is és tegyétek fel valamelyik közösségi oldalra #hilladiy hashtaggel. :)

Köszi, hogy benéztétetek, au revoir! :)

3 megjegyzés:

  1. Ééés elkészítettem! Feltettem facebookra :) (bár kicsit másképp csináltam, meg hát a tiéd jobb lett..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, feldobtad a napomat! :)) Megkukkantom! ^^

      Törlés
    2. Hát, nem jött össze a megkukkantás (nem nagyon értem a facebook-ot) de a képzeletemre bízom. :D Azért nagyon örülök, hogy elkészítetted! *-*

      Törlés