2015. augusztus 19., szerda

Back to school #3

Heló mindenki! :)

Újból itt vagyok, és hoztam nektek a harmadik videót!
Jövőre Két hét múlva én is elkezdek franciát tanulni (naaagyon izgatott vagyok, imádom ezt a nyelvet), úgyhogy erre az órára is készítettem egy füzetet. Minden francia tudásomat összeszedtem (vagyis köszönöm, hogy kisegítettek gyakorikéréseken :D), és végül megszületett ez:


Most nem linkelek semmit, mert csak úgy jött. Sokáig gondolkoztam, hogy mi legyen az idézet (nam találtam olyat, ami illik hozzám és ráfér de nem közhelyes, stb.) szóval végül ez lett.


"Mainstream idézet helye" és "bénya nyíl"
Igen, ennyi telt tőlem, de legalább franciául van... :D

Köszönöm, hogy bekukkantottatok, szép napot mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

  1. Szia:) Megpróbálkoztam a lehetetlennel. Nevezetesen, hogy lekopírozzam az ötleted és új életre keltsem rozannt (, keveset forgatott) füzetem. A végeredmény nem lett egészen ugyanolyan, mint a tiéd, de azért felismerhető a szándék:D Ui.: Nem hoztam térképet a blogodhoz. Abban a reményben, hogy, elveszek benne.

    VálaszTörlés