2015. április 6., hétfő

Legyen rajos nyuszi napod

"A Boldog karácsonyt már nem menő! Legyen rajos Jézus napod" forrás:tumblr

Ilyen eszmefuttatás eredményeképp lett ez a mai bejegyzésem címe.

WARNING! Ismét off bejegyzés következik. (Ígérem, belelendülök A burok olvasásába, amint kibogozom az elején összegubancolódott szálakat)

Easter
Ostern
пасхальный
Pascua
Velikonoce
Paști
Veľká noc
Ускрс




oké, meguntam...
A lényeg, hogy húsvét.



A húsvét a legnagyobb kitolás a nőkkel szemben. (ha az ünnepeket nézzük)
Mit is csinálunk ilyenkor?
Főz-mos-takarít-süt-fut-szalad-adományoz-lelocsolják-megköszöni a lelocsolást-kiszolgál-összerámol-takrít-nézi ahogy nem bírják megenni a két napig készülő kaját/ nézi, ahogy két perc alatt felszippantják a kép napig készülő kaját-mos-takarít-pakol-aludna de még vasalni kell- aludna de még el kell rakni a megmaradt kaját-aludna de nagy a zaj-ALUDNA.

Én speciel a 'nagy családi ebéd' után nem tudtam aludni a saját hajam szagától. Hiába sikáltam, a harminc féle olcsó parfüm mennyei szaga (ami a hajamon úgy illatozott, akár a madár ürüléke) nem jött ki a drága loboncomból.
Így kénytelen voltam befogott orral aludni, ami azt eredményezte, hogy Darth Vader módjára szörcsögtem egész éjszaka. Ráadásként még a párnám is beszívta a harminc éve lejárt kölnik illatát, a pizsimmel és minden egyébbel együtt, ami három kilóméteres környezetemben van.
Mondtam már, hogy mennyire imádom a húsvétot?

Na, most hogy minden pozitív energiábat belefektettem, az előző pár mondatba, jöjjenek a jobb dolgok is:

A tudományos rész- Hogyan számolják, ki, hogy mikor lesz húsvét:

A mai eljárást Dionysius Exiguus római apát dolgozta ki a VI. században (és az eljárás a XI. századra terjedt el), akinek sikerült összhangba hoznia az eltérő számításokat, s ennek alapján húsvét két határnapja március 22. és április 25. lett. Ezek szerint legkorábban akkor lehet húsvét – bár ez az utóbbi 300 évben egyszer fordult elő, és akkor is vitatták –, ha március 21. szombati nap, a holdtölte és a napéjegyenlőség pedig ezen a napon egybeesik. Így 1818-ban március 22-én vasárnap tartották a húsvéti ünnepet, s bár ez ellentmondott „a napéjegyenlőséget követő holdtölte utáni vasárnap” zsinati elvének, ha azonban azt betartják, akkor pedig április 25. után kellett volna tartani az ünnepet.
forrás: mindennapi.hu

Tojásfestéééés: (pár gyönyörűség)







Dekorációk:




Köszi, hogy végigolvastad a nem túl nagy agykapacitást igénybevevő off bejgyzésemet, legközelebb jön A burok!
Nézz be máskor is, ha teszett, iratkozz fel, oszd meg a blogot, írj nekem, és érezd jól magad nálam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése