2015. július 9., csütörtök

Tündérmese Booktag

Óheló! Ki hogy érzi magát most, hogy végre lehűlt egy kicsit az idő? Ránk fért már, néha úgy éreztem, felforr az agyam is...
Tehát, pár napja szörföltem az "interkábelesneten", és ráakadtam erre az édes Booktag-re. Baboi oldalán találtam, az ő válaszait IDE kattintva leshetitek meg.
Keeeezdjüüük!







Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem, én büszkén vállalom, ha valami tetszik. Legutóbb a Totál titkos naplómmal voltam így, a barátnőim kicsit kiröhögtek, de nekem akkor is tetszett, bárki bármit mondd! :D Akkor is vicces volt... :D


A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Pont most írtam róla értkelést, Courtney Summerstől az Éles helyzet... Tiszta szívemből szerelmes vagyok abba könyvbe, de az a borító.. Amiatt nem vettem meg a boltban régebben! *dühösvagyokmagamra*



Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Sosem egy borító miatt veszem meg a könyvet. Elolvasom a fülszöveget, és néhol belepillantok a könyvbe, de úgy őszintén, mit tudnék kezdeni egy könyvvel, aminek csak a külseje szép?



Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?
Úúú, hát nagyon sok van, de (hogy ne írjam le még egyszer Samet és Grace-t) az EGYIK kedvencem Quince és Lily párosa a Hableányok kíméljenekből


A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz?
Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Hmm, ilyen "régebbi" könyveket nem nagyon olvastam, most pedig a nyarat két ilyen könyvvel kezdtem. Az Ötödik Sally, és a Védett férfiak.



Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Húú, az nagyon régen volt már. Kb. másfél éve. Pont utaztunk az ország másik végébe, én meg előtte egész éjszaka a Szent Johanna gimi 5-öt olvastam, ha jól emlékszem. Csodás volt az az út... :D
Ha tudom, hogy nagyon érdekes lesz a könyv, akkor inkább már reggel elkezdem, mert ha egész éjjel olvasok, olyan leszek nappalra, mint egy zombi. Teljesen komolyan.





Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Szabó Vandától az Egy ikerpár titkos naplója. Erősen gondolkodom, hogy készítsek-e belőle bejegyzést, de annyira nem szeretném lehúzni a könyvet, hiszen fiatal az írónő, meg első könyv... Szóval nem tudom.




Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?
Éles helyzet. Na jó, ez már volt, akkoooor... Hmm, Fitzek-Terápia, vagy Salinger Zabhegyezője... :)


Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
Nagyjából az összes könyvnél ezt érzem. Főleg a Fantasyknél.


A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
Hát, olyanokat nem olvasok, amiknél azt érzem, hogy utálnál. Maximum a kötelezők.

Oké, kutakodtam egy kicsit, a Padlásszoba kis hercegnőjéhez nem nagyon füllött a fogam, de amikor végeztem vele, imádtam. Vagyis, már közben is, de a végére teljesen.



Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Hmm, mondanám, hogy a lányok a Nővérem húgából, de Annát utáltam. Úgyhogy, (hogy témánál maradjunk) az Amíg élekből Tessa és Cal. Imádtam, hogy egy láthatatlan kapocs volt köztük végig és egy nagyon nehezem emészthető dologról is (hogy éppenséggel egyikük haldoklik) tudnak beszélni. Nem pazarolták el az együtt töltött időt, inkább megfűszerezték egy kis fanyar humorral.


Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?

Kelley Amstrongtól a Szellemidéző. Katt, és megtudjátok, hogy miért és hogyan.
Rumpelstilskin - Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
A Behálózva Kate McAffey-től. Nagyon komoly témát boncolgat, és bár már több ilyen témájú könyv is van, eddig ez is ott van a legjobbak között. De mégsem ismerik annyian, mint a kevésbé jó, de nagyon reklámozottakat.



Köszönöm, hogy végigolvastatok, ha van kedvetek, ti is csináljátok meg a Tag-et, csak ne felejtsetek el megemlíteni *éljenazönreklám* :D

Arrivederci! :)

2 megjegyzés:

  1. Pedig ki akartalak kihívni :D Jó lett a bejegyzés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és ááh, látod, tiszta gondolatolvasó vagyok! :D Lottóznom kéne :DD

      Törlés