2015. május 4., hétfő

The Social Media BookTag

Olyan rég szerettem volna megcsinálni ezt a booktag-et, úgyhogy lássunk is hozzá! :)



 A könyv, amit mindenki rád akart tukmálni....

Ez a könyv a Hűvösvölgyi suli volt, aminek az első két részét elolvastam és itt be is fejeződött a könyv pályafutása az életemben.



 A könyv, aminek olyan szép a borítója, hogy felraktad/felraknád az Instagramra...

A Tizenhárom okom volt magyar borítója nagyooon tetszik, most nem jut eszembe más, pedig rengeteg gyönyörű borító van.                                        
                                                  




 A legrövidebb kedvenc könyved....

A Zabhegyező. Ha ez rövidnek számít. Ha nem, akkor a Kisherceg.




 A könyv, amit mindenkinek ajánlanál....

A Behálózva és az ilyesmi témájú könyveket például ajánlott olvasmányként el tudnám képzelni.



 A könyv, amire nem emlékszel, hogy tetszett-e, vagy sem...

A Lúzerek és bálkirálynők. Arra emlékszem, hogy olvastam, de arra már nem, hogy pl. hány csillagot adtam neki molyon, vagy, hogy mi volt róla a véleményem. Nagyon megfogott a történet, ugye látszik?! :D



 A könyv, amit szeretnél, ha megfilmesítenének...

A Hableányok kíméljenek című könyvnek nagyon örülnék filmben. Nem is a történet miatt, inkább az egész víz alatti világot szerentém látni.

 A könyv, amit azelőtt olvastál, hogy menő lett...

Öhm... Nem tudom, hogy olvastam-e egyáltalán "menő" könyvet. Ha igen, akkor mikor lett menő.

És mi van akkor, ha az olvasmánylistámban szereplő könyvek még ezután lesznek "menők"?! Talán, ha a Csitt, csitt annak számít, akkor, ugye ez.





Éééés, ez lettem volna én, és az én közösségi oldalas BookTag-em. Remélem tetszett, nyugodtan vigyétek.
Még annyit, hogy ha van egy pillanatotok, akkor iratkozzatok fel, osszátok meg a blogot, most szükségem van mindenkire, srácok! :) Nemsokára találkozunk megint, legyetek jók!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése