2015. május 31., vasárnap

#1 DIY bejegyzés

DIY, azaz Do It Yourself, ami annyit tesz, Csináld magad.
Vagyis most pár csináld magad elkészítését szeretném nektek bemutatni.
Előre is bocsánat, ugyanis párat régebben csináltam, szóval kénytelenek lesztek pár általam készített, nem túl művészi Paint rajzzal beérni.
Mivel közeleg a nyár, gondoltam, most inkább ilyen cuccokat hozok nektek.

Az első egy édes, unikornisos telefontok.
DÜDÜDÜDDÜDÜ, készüljetek, jönnek a zseniális rajzaim.


Egy bármilyen színű anyag


Ebből kivágtok két ugyanakkora téglalapot és egy kisebb oválist


Egy másik színből kivágtok egy szarvat és két fülecskét

Az ovális felvarrjátok az előlap közepére, a szavacskát és a füleket pedig a tetejére
Utána alkoholos- vagy textilfilccel ralzoltok neki szemeket, szájat és két orrlyukat


Az előlapot és a hátlapot összevarrod egy tetszőleges színű cérnával és tadamm!

Az enyém ilyen, bár kicsit már látszik rajta, hogy használtam. :D Lehet, hogy egy sötétebb anyag nem piszkolódik ennyire, de ti döntitek el, hogy milyen színű legyen.


Ha tetszett, készítsétek el, és küldjétek el nekem, vagy rakjátok fel Instagramra #hilladiy hashtag-gel.
Bár, ahogy már említettem, nem nagyon használom ezeket az oldalakat, de a ti műveiteket szívesen látom. :)

Arrivederci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése