2015. szeptember 9., szerda

Újraéledtem - az ötök



Helyzetjelentés:
Százfelé vagyok éppen, szóval bocsánatot kérek mindenkitől, egy ideig ritkábbal lesznek cikkek, de amint megszokom a rohanást, rendszeresen jönnek majd.

Franciatudásom mostanság az egekbe tört, szóval:
Bonjour mindenkinek!
Mivel sem könyvet nem tudtam nektek hozni, sem pedig valami DIY dolgot, kitaláltam, hogy leírom a könyves top 5-öket.


TOP 5 könyves lány:
Grace a Mercy Falls farkasaiból. Talpraesett, olyan sok rossz dolog történt vele, de ezek ellenére is annyira erős és képes helytállni minden téren, okos, kedves és még sorolhatnám.

Isabel, szintén a Mercy Falls farkasaiból.  Ő olyan ember lehet, akit ha megismernék a valóságban, tátott szájjal bámulnál pecekig. Nagyon határozott, makacs, erős egyéniség, neki senki sem dirigál, óriási a szája, intelligens, tele van önbizalommal, ismeri az összes erényét.

Vee a Csitt, csittből. Egy szomorú, vagy csak simán unalmas napon nagyon kellene nekem egy Vee. Rettentően vicces, tud nevetni magán, semmit nem vesz túl komolyan, de igaz barátnő.

Alix a Napkirály kémnőjéből. Ő is egy erős nő (lány), aki bebizonyította, hogy nem attól nő a nő, ha otthon ül a kaja fölött.

Nola az Ötödik Sallyből. Most írjam le még egyszer itt is, hogy azért esett rá a választásom, mert okos, sok benne a tudásszomj, imád olvasni, szeret művészkedni, független, makacs és a többi…

TOP 5 könyves fiú
Cole <3
Úúúúúúú, naaaagyon nehéz választaniiiiii!!
Oké, akkor kezdjük mondjuk Cole Goddamnit St. Clair-rel. Ő a férjem. Az egyik. Sok van, de ő egy előkelő helyet foglala el a szívemben. Maga a megtestesült csoda, akit istenítek és imádok és szeretek és kell nekem. Nagyon intelligens, rock sztár, meg nem értett zseni, aki néha agyilag ötnek tűnik, kevés embert kedvel, de őket bármi áron védi. A külsejére már rá sem merek térni, mert félek, hogy ellopnátok tőlem… :D





A másik férjem, akit csak egy orrhosszal győzött le Cole, az nem más, mint Sam Roth, akibe menthetetlenül beleestem, szintén külső-belső tulajdonságok alapján. Mondjuk itt is inkább a belső a fontos. Egy. Könyvek. Kettő. Versek. Három. Sam. Ő egy életstílus. Komolyan. Ilyen elvarázsolt-művészlélek-törékeny fiú, nem lehet nem imádni.

Patch a Csitt, csittből. Van egyáltalán olyan lány, aki nem szeretett bele, miután elolvasta a könyvet?! Szerintem senki! Halálbiztos vagyok benne, hogy Folt egy tökéletes pasi… Mármint értitek. Pár hiba, ami nem miatta van, azokat elnézzük. Szóval ő… hűha.
Ash herceg
Ash herceg a Vaskirályból. Istenem, ő, óóó. *Breaking Benjamin számok* Miért-miért csak a könyvekben vannak ilyen fiúk? Hűvös, távolságtartó, de ő is olyan, hogy ha kell, kibelezi a szerettei ellenségeit. Vááá, nézzétek el nekem, a dadogást, ha fiú szereplőkről van szó, elvesztem az összes eszemet.

Rhyse. Az Éles helyzetből. Ahs 2. Óóóóó jesszusom, nekem kell egy Rhyse!!!!! Libabőrös vagyok, ha az ő részeire gondolok. Annyi szeretet van benne, pedig annyi nehézségen ment át… Sok ilyen eset van, és ott azt mondom, hogy ha ímmel-ámmal is, de megteszem, viszont amit neki kellett megcsinálnia! És ezek után túlélni egy totális apokalipszist, és beleszeretni egy öngyilkos-jelölt lányba… Minden tiszteletem!

TOP 5 könyvcím
Jégviráglányok
Borzongás
Téboly
Szellemlány
Tökéletes

Köszönöm, hogy végigolvastátok a bejegyzést, én kíváncsi vagyok mindenkinek a véleményére, kommentben, vagy akár külön bejegyzésben írjátok le ti is könyves TOP 5-ötöket! J
Sziasztok! J

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Klassz kis bejegyzés lett! Koromnál fogva nekem egész más a listám,de ezt is jó volt elolvasni :-)

    VálaszTörlés