2015. szeptember 28., hétfő

Ősz Book Tag

Na mit hoztam maaaa???
Igen, egy Book Taget, aminek a neve:



Babó Buca, a Könyvfikusz blog írója, volt olyan Cukkermukker-édibogyó, és kihívott az Ősz Book Tag-re, az ő válaszait ITT kukkanthatjátok meg. Köszönöm neki a kihívást! :)



Mit szeretsz legjobban az őszben?
Azt, hogy végre hideg van, és tele van felhőkkel az ég, a lámpákat hamar felkapcsolják, minden olyan sötét és árnyékos, olyan misztikus. Mivel amúgy is szeretem az ilyen hangulatú fantasy regényeket, ezért I-MÁ-DOM, amikor ilyen jó kis őszünk van.
Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Még mindig iskolás vagyok... Szóval izé... Oké, legyen mondjuk a Szent Johanna gimi, az ősszel játszódik (legalábbis az eleje), meg egy suliról szól. Tehát akkor legyen ez. :)

Melyik az a borító ami őszi hangulatot idéz számodra? 
Ne röhögjetek ki... Jobb híján, örüljünk ennek. A wifi korlátozott, a mobilnetem pedig elfogyott, szóval csak ezt töltött be "őszi borító" címszó alatt. Hát nem cuki?! :D

Melyik a kedvenc horror/Halloween történeted?
Halloween(es?) történeteket nem nagyon szoktam olvasni, úgyhogy kizárásos alapon marad a horror. A Terápia örök kedvenc, de a Téboly sem marad el sokkal. Ja, és a legfontosabbat kihagytam, King bácsi Minden sötét, csillag sehol könyvéből az első novella (1922) is  idetartozik ám!

Melyik a kedvenc horror/ Halloween filmed?
Az az igazság, hogy horror filmeket nem nézek, a Halloweennel pedig ugyanez a sztori. Talán egy halloweeni filmet láttam, valami béna Disney film, utáltam a szereplőket is, meg magát a történetet is.

Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
A Fagyos ikreket, S. K. Tremayne pszichothrillerét.
Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
A Bíborhegyet (október 15. emberek, OKTÓBER 15!!!)

Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
A Kedves halottak! továbbra is a listán élén áll, az Amíg a lányod voltammal és a Max-szal egyetemben.

Kiket taggelsz be?
Kírarozit és Hédit, remélem, hogy ti is annyira imádjátok az őszt, mint én, és kitöltitek ezt a Tag-et! :)

Köszönöm, hogy benéztetek, és Babó Bucának is még egyszer köszönöm a kihívást! :) Emberek (akik még suliba járnak)! Már csak hetek kérdése, és újra szabadok leszünk, mint a madár (SE). Szóval most hajtsatok még egy kicsit azzal a tanulással, én pedig nemsokára újra jelentkezem, most már tényleg egy könyv véleményezéssel. :D

1 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit, örömmel tettem :) Mi, bloggerinák, tartsunk össze :D

    VálaszTörlés