2016. július 7., csütörtök

Úristeneznekemvaló! Gif Booktag

Gyerekek, mindenkinek az elnézését kérem, hogy az elárasztalak titeket a Book tag-es bejegyzésekkel, de mingig valami imádnivalót találok netezgetés közben! *-*

Szóval, eljött az én időm, és a gifek ideje! Wahahaa!

Ezt a tag-et a Dreamland Book blogon találtam, és gondoltam, miért ne csináljam meg én is? :D


A szabályok. Véletlenszerűen választok 10 könyvet az olvasmánylistámról, és jellemzem őket gifekkel.(Hát mi ez, ha nem tökéletes szerelem?!)

1. Jeff Kinney: Egy ropi naplója


Ezt muszáj volt. :3



2. J. D. Salinger. Zabhegyező

Ez nem jég, de ráfogatjuk... :D

3. Torey Hayden: Szellemlány

Én. Imádtam.

4. Kerstin Gier: A fiúk olyanok, mint a rágógumi

Hát nem volt az...

5. Ava Dellaia: Kedves halottak!

Varázslat.





6. Anna Gavalda: 35 kiló remény

:D




7. Maros Edit: Hűvösvölgyi suli

Bocsánat! :D




8. Jacqueline Wilson: Lányok a pácban

Good old days...



9. Becca Fitzpatrick: Csitt,csitt

Patch már eleve 10 pontos benne.

10. Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója




Hogy én mennyire oda voltam értee!!!

 Na jó, gyerekek, azt hiszem kiszórakoztam magam. :D
Imádtam ezt a tag-et. :D
Ha kedvet kaptatok ahhoz, hogy ti is egy-egy giffel véleményezzetek random könyveket, akkor hajrá! :)

Viszoont, én szeretnék kihívni pár emberkét! :3
Az Always Love a Wild Book blog, a Dreamworld blog és a Könyvvilág blog íróit szemeltem ki magamnak! *ördögi kacaj*

Remélem tetszett a bejegyzés, és még nem sokalltatok be a sok bok tag-től! :D
Bye-bye!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése