2016. június 17., péntek

Nyári cover lover

Június közepe van, és jelentem, olvadozok. Nem, nem amiatt, mert láttam egy cuki, cicás videót. A helyzet az, hogy meleg van. *tikkelő szem*

Csüccsenjetek be a hűvös házikóban egy fotelbe, és fogadjátok el a virtuális jegesteát.

Ha kényelembe helyeztétek Magatokat, kezdhetjük is a *tütütütütüü* NYÁRI BORÍTÓSZEMLÉÉT!



Nemmm sorban lesz, mert igazából mindet imádom, és egy kedvencem van, szerintem a feliratból majd látni fogjátok, melyik az. :D

Ez olyan bájoska, a három napozóágy, meg a napsütötte tengerpart. Olyan megnyugtató.

Ennek már a színétől is jobban érzem magam, ránézek, és hűsííít. Egyébként pedig egy aranyos, minimalista borító.

Ismét egy borító, tele harmonizáló pasztell színekkel.  Felhők, tenger, naplemente.

Ez engem leginkább a nyári "még nincs este, de már nem délután van" bóklászásokra emlékeztet. :)

Ezt muszáj volt beletennem, ugyanis: 1. Ő itt egy meleg fiú. Én rajongok a cuki, meleg fiúért. 2. Medenceeeeee. Haló. Ki nem szereti a tiszta vizű, hűvös medencéket???


Uhm, igen, jól látjátok, ez egy receptes könyvecske. Viszont ezek a fagyik olyan csábítóak. (Most tekintsünk el attól, hogy egyébként ki nem állhatom a fagyit. :D)

A Hazudósók borítója is itt kötött ki. Gyönyörű kék színekkel van tele, és bár fent mintha vihar készülődne, a tengerpart mindent visz.

Már a címtől is el vagyok ájulva. De a lényeg mégis a napszemüveből visszatürköződő idilli táj látványa.

Hehe. Kérdés. A fagylaltok a képeken miért néznek ki jobban, mint élőben? Még ha a földön is vannak, szétnyomódva...

Drága egyetlen életem!!!!! Szóval igen, ő itt az abszólut kedvenc, a narancs és a fekete egyből felidézi a nyárvégi naplementéket. *Cole St Clair, pls, lov me*
Köszönöm, hogy végigolvasgattatok, remélem, nektek is tetszettek a borítók. Ha ven kedvencetek, bátran írjátok meg kommentben! :)

Au revior! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése