2015. november 22., vasárnap

I'm back! - Blogger identity tag

And I hoztaming une érdekes, awesome, amusant booktaget!

Fondorka az, aki visszacsalogatott cyber-város utcácskái közé. :) Ő hívott ki erre a tag-re az ő válaszait ITT kukkanthatjátok meg.

Kezhdjükh! :D

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
2015. április 2., csütörtök. Ekkor kezdtem. Hogy miért? Szerintem ezt már megválaszoltam egyszer, de akkor most újra. :) Imádok írni és olvasni, így jött a könyves blog ötletem, mert itt a saját gondolataimat írhatom le, úgy ,hogy közben könyvekről van szó.

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
Öhm... :D Az úgy történt, hogy.
Igen, van még egy blog, talán két éve kezdtem el, kb, másfél hónapig érdekelt a dolog utána pedig annyira kiment a fejemből, hogy konkrétan a nevére sem emlékeztem, pedig nagyon meg akartam nézni, mit alkottam. Egyébként csak egy sima "Do it yourself" oldal volt, ráadásul nem is az én képeimmel...

3. Miért pont könyves blogot írsz?
Lásd: 1. válasz. Egyébként amellett, ami ott le van írva, talán még azért lett könyves blog, mert... hát, nem tudom. Az lett és kész.

4. Honnan jön a blogod nevének ötlete?
Mint látjátok, rendkívül egyedi, és magával ragadó a blog neve, tudom, tudom, nem kell az üdvrivalgás...
Szóval ez egy nagyon hirtelen választás volt, előbb megírtam az első bejegyzést, majd utána gyorsan közzé is akartam tenni, szóval átváltottam superfast módra és csináltam egy blogot, és ez a név ugrott be. Később sokszor meg akartam változtatni, de aztán most belenyugodtam a dologba, végül is Hilla vagyok, és olvasok, a jó kis szóvicceimet pedig bárhol megtalálhatjátok a cikkekben. :D

5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, miért pont azt a nevet választottad?
Ez igazából nem álnév, maximum becenév, a vezetéknevem első betűje, meg a keresztnevem az első betű kivételével.


Nem, ez nem az én füzetem de ott is ekkora káosz uralkodik
6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
Hömm, hát ez úgy néz ki, hogy vagy rám jön a szófosás, (ilyenkor bizonyára mindenki nagyon örül), vagy alig tudok kicsikarni magamból pár közhelyes mondatot.
Nem igazán törekszem arra, hogy minden bejegyzésnek egységes legyen a szerkezete, ha jön egy gondolat leírom és ha nagyon nem passzol a környezetbe, akkor átteszem (a füzetemben ez így néz ki -> jobb oldali kép), de egyébként nem nagyon foglalkozom vele, hiszen itt azért kicsit kötetlenebbül, szabadabban is lehet írni.

7. Mi alapján keresel képet a bejegyzéseidhez?
Nos egy nagyon érdekes kérdés, mégpedig azért, mert én nem valami alapján keresek, ha megtetszik egy kép, ami pont illik az épp olvasott könyvemhez, akkor lementem, és amikor írom a cikket, előbányászom. Booktagekhez a nyitó, vagy milyen képet általában én fotózóm és utána szerkesztek rá egy feliratot, a borítós dologhoz meg csak úgy találomra ami tetszik és jó a témához, azt teszem ki ide.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Szerintem nagyon jó ötlet, ráadásul sokszor nem is az adott blog reklámozásáról van szó, inkább arról, hogy az olvasást, vagy egy bizonyos könyvet népszerűsítsünk. Pont tervezgetem, hogy én is csinálok majd egyet, bár még semmi konkrétum nem fogalmazódott meg bennem.

9. Szoktál recenziós könyveket olvasni?
Nem, NetGalley-n van pár könyv, amire "feliratkoztam" de az persze nem az igazi. Majd egyszer... :)

10. Hogyan reagálnak az emberek, amikor elmondod, hogy blogger vagy?
Nos nem igazán szokásom az, hogy random emberek képébe vigyorogjak, majd közöljem velük, hogy én bloggerina vagyok. de még így rokonokkal, barátokkal sem csináltam ezt. Nem álltam oda eléjük, hogy 2015. április 2-án 14.56-kor megnyitotta kapuit a blog, de egy idő után észrevették, rákérdeztek, hogy akkor most te blogolsz, én meg ugye nem mondtam nemet. A reakció igazából annyi, hogy mindenki megkérdezi, láthatja-e majd valamikor, miről szól, mióta csinálom, stb...

Az én kihívottam az Egyszer volt...könyvsarok bloggerinája. Remélem, felkötötted a gatyát, és el mered fogadni a kihívást! :D
Ennyi lenne. Még egyszer köszönöm a kihívást, és azt is, hogy ezáltal visszatérhettem! :)
Bonne jurnée, emberkék! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése