2015. június 18., csütörtök

Vakáció Booktag

Ha végre itt nyár, és meleg az idő
Az ember strandra jár, mert azért van itt ő
Míg anyu öltözik az apu ideges
Hogy olyan lassan készül el, hogy addigra este lesz

Íjjaj, úgy élvezem én a strandot,
Ottan annyira szép és jó
Annyi vicceset látok hallok,
És még bambi is kapható

És, végre itt a várva várt vé a ká cé i ó felkiáltójel.
Ennek örömére készültem nektek egy nyárias hangulatú Vakáció Booktag-gel.



1.  Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Ömm, nem, épp ami a kezembe akad, azt olvasom. Szóval nincs ez, hogy nyáron csak vidámabbakat, télen csak szomorúakat.

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Hát, hogyha ilyen kirándulós nyaralásra mennék, akkor Kingát vinném az SzJG-ből, ahogy olvastam Renivel remekül elvoltak Párizsban. Ha ilyen lazulósabb lenne a dolog, akkor pedig, hmm, Mirellát az Éljen a száműzetés!-ből, mert ő aztán tudná, hogy hol vannak a legjobb pihi-helyek.

3. Egy nyári hangulatú könyvborító?
Nyáridő

4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?
Verne - Kétévi vakáció

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Valószínűleg egy Fejős Éva regényt... :)

6. Egy kékszínű borító- ég, tenger?
Van benne kék...
7. Egy sárga színű borító - homok, nap?

8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?
Nos, ez nem az én világom, és azt hiszem, nem csak a koromból adódóan. De ha mindenképp választani kell valakit, akkor Nikkivel az Airhead- Ki vagyok?-ból. Azt nem tudom, hogy miért, ne is kérdezzétek. Egyszerűen csak. :D


9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?
Hihihihihi. *füligérőszáj*

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?
Minél többet. Pontos szám nincs, de a kötelezők mellet azért még nagyon sokat szeretnék elolvasni. Most épp kettő és félnél járok, szóval bele kell húzni! :)

10+1. Három kihívottad?
JolcsiTheana és Kírarozi molyok, készüljetek :) Persze, aki csak szeretné, csinálja meg, de mindenképp linkeljétek nekem hozzászólásba, nagyon kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is! :)

Köszi, hogy benéztetek! :) Élményekben gazdag nyarat kívánok mindenkinek, érezzétek jól magatokat és olvassatok jóóóó sokat! :)

2 megjegyzés: